سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنای غریب
قالب وبلاگ
 دیشب وقتی مصاحبه های مربوط به شرکت کنندگان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  را صداوسیماپخش میکرد چنان احساس شعف و خوشحالی کردم که وصف ناپذیر است وخدارا شاکر شدم که قطره ای بودم در دریای بیکران ملت سلحشور وفهیم ایران .

[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 11:45 صبح ] [ حسنعلی ] [ نظر ]

فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات:

 اهمیت انتخابات مجلس از اینجهت است که حضور شما در پای صندوقهای رای بارزترین مظهر حضور مردمی است و این پشتوانه انقلاب و کشور است. 24/11/82

انتخابات مانع توطءه ها وجلوگیرخباثتهای دشمنان نسبت به این کشور است ،لذا می خواهند انتخابات برگزار نشود.این راهبردکلی آنهاست. 15/11/82

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:22 صبح ] [ حسنعلی ] [ نظر ]

شهدا کسانی نبودند که بصورت تصادفی و اتفاقی شهید شده باشنداینها از قبل انتخاب شده و ساخته شده برای شهادت بوده اند.و زندگینامه این عزیزان دلیل محکمی بر این ادعاست... بیاییم زندگینامه ی شهدارا دوباره بخوانیم .و بقول سهراب چشمها راباید شست  دلها را هم باید شست و از تمام متعلقات دنیا پاک کردو طور دیگر باید دید و بیاییم چند صباح دیگر از عمرمانرا با انس با شهداسپری کنیم . وای برمن! آنها چه کردند! شاید کسانی از ماکه در گمراهی بسر می برند و در عالم بی خبری غوطه ورند تا بحال یک زندگی نامه و یک وصیت نامه شهید را به دقت مطالعه نکرده اند .چقدر دنیا و زرق وبرق آن ما را از آخرتمان دور کرده!شهدا چراغهایی تا ابد مشعشع هستندکه دست مارا دراین دنیا می گیرند و از ظلمات بسوی نور راهنمایی می کنندو با این زبان الکن و بیان ناقص میگویم:شهدا ماراببخشید.شهدا ماراحلال کنید.شما هرچه داشتید و عزیزترین سرمایه تان که جانتان بود رادر راه خدا خالصانه تقدیم کردید و لی ما حاضر نیستیم دستی برسر یتیمی بکشیم و تا بحال جویای حال یک فرزند شهید نشده ایم !!!


[ دوشنبه 90/12/8 ] [ 2:22 عصر ] [ حسنعلی ] [ نظر ]

یک روز تمام هم وغم من مملکت بودواسلام و جوانان و... امروز چنان گرفتار زرق و برق و پول و دنیا شده ام که هیچ شباهتی به آن جوان دیروز ندارم قادر به درک آن روز ها نیستم راستش اینقدر بدشده ام که نمیتوانم به آن روزها فکر کنم ای خدا به فریادم برس خیلی از توودوستا ن تو فاصله گرفته ام فاصله ی من وتو چطوری کم میشه؟بادعا با ادا با زر ؛ زور یا تزویر؟ من هیچکدام از اینهارو ندارم وبلد نیستم توخودت دستمو بگیر ونجاتم بده  خدایاخدایاچی بگم چی بنویسم؟کمکم کن من دارم غرق میشم !

 


[ دوشنبه 90/12/8 ] [ 2:20 عصر ] [ حسنعلی ] [ نظر ]

شاندیز همان روستای شاهان دژ قدیمه ولی به مرور زمان تغییر نام داده و شده شاندیز .شاندیز مردمونش خیلی با حالن .اهل دلن .اهل خدا و مسجدن.یک زمونی شاندیز ییلاقی بودبرای تفریح و تفرج و لی حالاشده قطب سیاحتی و توریستی.مرکز لوکس ترین رستورانهای جورواجور والبته آدمهای جورواجور.ولی این مرکز لوکس ترین ... و... یک داروخانه شبانه روزی ندارد یک بیمارستان 4 تختخوابی ندارد.اگر در زیباترین ییلاق شاندیز و زشک نصف شب مریض بشی معلوم نیست به شهر مشهد برسی یا نرسی!!!یک بابای خدابیامرزی بنام ... آمده تموم پولهای خودشو ورفقاشو...یک مجموعه ی بسیار بزرگ تفریحی و خرید بنام پدیده شاندیز ایجاد کرده و لی بازهم دریغ از طراحی یک بیمارستان در این طراحی بزرگ و بین المللی!!! .در این شهر زیبا شمابرای گرفتن عدم خلافی ؛استعلام , کارهای اداری دولت الکترونیک باید بیای شهرمقدس مشهد!!!در این شهر زیبا در زمستان و اوایل بهار تمام نزولات آسمانی که بصورت آبهای جاری در میان توسط رودخانه های بزرگ چهل بازه از شهر خاج شده و بصورت آبهای غیر قابل استفاده از شهر خارج میشن و لی از اواسط بهارو تابستان برسر آب همیشه دعواست!!!یعنی یک بندخاکی هم این شهر زیبا نداره!!!


[ دوشنبه 90/12/8 ] [ 2:17 عصر ] [ حسنعلی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 29744